Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Aby usprawnić proces zwrotu/reklamacji wystarczy że napiszesz do nas mail z tematem "Zwrot - zamówienie XXX (tu numer zamówienia)"
oraz podasz nam nr konta bankowego do realizacji zwrotu. Jeśli zwrot chcesz otrzymać BLIKiem na telefon - napisz o tym w treści maila.
Zwracany lub reklamowany produkt możesz wysłać na paczkomat SOBE01M, tel. 501458485, kontakt@pracowniakreatywna.pl
lub użyć adresu poniżej, podany w punkcie 4.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Pracownia Kreatywna Piotr Jedliński
ul. Gruszkowa 17,  
15-509 Sobolewo k. Białegostoku

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Pracownia Kreatywna Piotr Jedliński
ul. Gruszkowa 17,  
15-509 Sobolewo k. Białegostoku

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl